sobota, 1 marca 2014

Proszę was!!

Heja!!

Tak jak pisałam we  wczorajszym  poście we wtorek miałam jechać do mojej  koleżanki Dominiki. Ale ona się dzisiaj rozchorowała:(. Wszystkie moje przyjaciółki (oprucz jednej) się rozchorowały. Proszę was módlcie się,aby one wyzdrowiały do wtorku i do środy. Jeżeli ktoś z was jest chory do życzę abyście szybko wyzdrowieli. Jak pewnie już wiecie ja bardzo dużo spędzam czasu z moimi koleżankami. 
Na początku  nie miałam pomysłu na tego posta. Wymyśliłam, że będzie to post z moimi ulubionymi portalami społecznościowymi. Dam wam też linki do moich kont. Będzie tam Ask.fm proszę jeżeli macie pomysły na posta i jeżeli macie pytania do mnie to zapraszam na Aska i na mojego e-maila. Na każde pytanie i na każdego maila odpowiadam o 20:00. 

Zaczynajmy!!! 

Na pierwszym miejscu są przeróżne blogi. Codziennie odwiedzam trzy blogi. Ale co jakieś dwa/ trzy dni odwiedzam resztę blogów. Linki podam tylko do tych trzech blogów.  

KLLLIKKK

KLIKKKK  

KLIKK 

Na drugim miejscu jest portal społecznościowy pt. Facebook Macie linka. 


Reszta portali jutro z powodu późnych godzin :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz