wtorek, 11 marca 2014

Biżuteria ciąg dalszy ;)

Hejka

Co u was słychać? U mnie jest świetnie, ponieważ już drugi dzień pod rząd jest bardzo słonecznie. Cieszę się z tego!! Dzisiaj na w-f zamiast truchtu graliśmy w berka czarodzieja!! Chyba wszyscy wiecie o co w tym chodzi. Jestem zła , ponieważ pozdzierałam sobie kolana. Ale cóż kremem się posmaruje i będzie :D.


Dzisiejszy tytuł posta to "Biżuteria ciąg dalszy ;)"
Czyli ciąg dalszy posta o kosmetykach tylko, że dzisiaj będzie o biżuterii. Mam nadzieję, że tamten post wam się podobał! 
Piszcie w kom swoje blogi bo nudno! Chętnie poczytam i może zaobserwuję. 

Na allegro są takie zestawy do robienia własnej biżuterii, mam zamiar sobie kupić jeden taki zestaw. Lubię rzeczy takiego typu! Można z tego zrobić naprawdę fajne rzeczy. 

Tag o którym wspominałam wczoraj zrobię jednak w czwartek. Tak jak wspominałam będzie w nim dwadzieścia pytań. Jeśli chcecie to proszę  w kom napisać jakieś pytania chętnie na nie odpowiem w tym tagu. Mam pytanie podoba wam się mój blog???

Przejdźmy do "ciągu dalszego" :D.



To są zdjęcia z mojej szkatułki na biżuterię. Dostałam ją na komunię która była w tamtym roku.
Na tych zdjęciach są kolczyki, naszyjniki i na samym końcu jest mój ulubiony naszyjnik.









Na dzisiaj tyle kończę papa.

8 komentarzy: