poniedziałek, 3 marca 2014

Ankieta.

Hejka <3

Dzisiejszy tytuł to Ankieta. Dałam taki tytuł dlatego, że na samym końcu mojego bloga jest taka ankieta. Bardzo zależy mi abyście ją uzupełnili. Pomoże mi ona w prowadzeniu bloga. I w pisaniu  postów. Kilka osób już mi odpowiedziało oczywiście bardzo dziękuje. Odpowiedzieliście mi, że za dużo piszę o swoich koleżankach,a za mało o sobie. Troszkę też tak myślę, ponieważ do tej  pory każdy mój post to był o koleżankach. Oczywiście teraz też będę o nich pisać ale więcej o mnie. Postanowiłam,że w sobotę będzie tag o mnie może 20 pytań. Tak na prawdę nie mam pomysłu na dzisiejszego posta :D. Wczoraj troszkę zmieniłam wygląd bloga. Dodałam nagłówek z ulubionymi blogami.Teraz troszkę będzie o tym moich koleżankach. Na wczoraj miało być wyzwanie. To wyzwanie nosiło tytuł "Ja i moje koleżanki". Postanowiłam,że przesunę je na ten dzień aż w końcu będę mogła się z nimi spotkać. Więc na ten czas wyzwanie wstrzymuję. Mam kilka pomysłów na początek kwietnia. Będzie albo "Wielcy Uwielbieńcy Miesiąca" albo Opowiadanie o Świętach "Wielkanocnych". Co wolicie? Proszę piszcie w kom.!! Tylko naprawdę proszę napiszcie co wolicie zależy mi!!

Na dzisiaj tyle papa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz