poniedziałek, 10 marca 2014

Zapomniałam o taguu ;(

Hejka!
 
Co tam u was słychać? U mnie jest ok. Dziś jestem w świetnym humorze  w szkole dostałam dwie piątki w tym jedna z muzyki, a druga z techniki. 
Dzisiejszy tytuł posta to "Zapomniałam o taguu;(". Dałam taki tytuł, ponieważ w tą sobotę co była miał być tagg 20 pytań. A ja o nim zapomniałam. No cóż niestety. Nie będę tego przekładała na następną sobotę lecz może we czwartek lub środę to zrobię. Dzisiaj miało być ciąg dalszy tego co wczoraj było. Miało być dzisiaj o biżuterii. Nie mogę dzisiaj tego zrobić, ponieważ jestem nie na tym komputerze co wczoraj i nie mam zdjęć. Jestem na komputerze mojej mamy. Na moim siedzi mój brat. Napisałam tego posta aby wam  o tym powiedzieć. Nadal proszę jeżeli podoba wam się bloga mojej "psiapsiółki" Dominiki .  I mój też! Jeżeli podoba wam się bloger Domcii to proszę o obsy!! Odwdzięczamy się tym samym. 
 
Na dzisiaj tyle papa Misiaczki <3!
Słodkich snów. <3 <3

4 komentarze:

  1. Nie ma się czym martwić. Jak nie teraz,to kiedy indziej go napiszesz. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń