sobota, 8 marca 2014

Dzień Kobiet

Hejka!
Dzisiaj nareszcie jest już weekend. Dzisiaj jest "8 Marca". Czyli? Czyli dzień kobiet. Wszystkim panią życzę wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta. ;) Dostaliście już dzisiaj coś?  Ja dostałam od brata i taty po czekoladzie. Mam nadzieję że wy też macie dzisiaj jakieś niespodzianki. Dziękuje wam za obs i te wyświetlenia ale nadal liczę na więcej... . Przejdźmy do czegoś innego.... Moja przyjaciółka zmieniła sb nazwę bloga na Domcia foto -blog fotograficzny. Zasmuciło mnie to. Mam nadzieję że ona to zmieni. Ja chcę aby ona też miała tyle obsów i komów co ja. Po prostu chcę jej pomóc mam nadzieję że na też tak chce. Przejdźmy do innego tematu. ;) Pamiętacie nasze wyzwania? Jednak od jutra je wznowię!!!Mam już pomysł na jutrzejszego posta! Dzisiaj zaraz idę porobić kilka zdjęć na  podwórku! Na dzisiaj KONIEC. Papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz