piątek, 28 lutego 2014

Chora :((

Hejka!! <3

Tytuł posta to chora, ponieważ moje obie przyjaciółki na raz się rozchorowały  i dla tego nie ma dzisiaj mojej sesyjki zdjęciowej i planów na posta. Jeżeli do środy wyzdrowieją to to co miało być dzisiaj przesunę do środy. We wtorek jadę ko koleżanki tej co prowadzi bloga.Więc zdam wam relacje :D. Jadę do niej aby jej poprawić bloga. Pamiętacie posta co napisałam w nim, że u mnie w szkole jest pani z Gruzji i pan z Japonii? Oni w niedziele odjeżdżają :(. Ale pani od Angielskiego powiedziała,że w październiku przyjadą następni. Z tym panem  zrobiłam z całą klasą zdjęcie grupowe. Jest ona na dole :) Na dzisiaj miało być wyzwanie. Będzie!!
 Wyzwanie nr. 3 pt "Fioletowy" 
Mam taką fioletową.









Fioletowy aparat marki Nikon. <3. Ale ja będę miała lustrzankę.  





Nie mogę się doczekać wakacji. Będę miała więcej czasu na bloga. Więc będzie dużo zdjęć i to MOICH. Kiedyś zrobiłam zdjęcia moim koleżanką jest takie wyzwanie pt. "Moje koleżanki" To będzie fajne :DD. Dobrze na dzisiaj kończę. Dobranoc!! <3
Tu jest grupa zaawansowana z Angielskiego. Na dole w biało czarnej bluzce jestem ja!. Obok mnie mój zwariowany kolega.A z tyłu pan Japończyk o imieniu Kingo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz