poniedziałek, 31 marca 2014

Niespodzianka!!!

Hejka <3

Dawno  nie pisałam postów. Ale w ostatnim poście napisałam o niespodziance. Dzisiaj chcę ją wam pokazać dla tego mam dużo  zdjęć!! Teraz pewnie zastanawiacie  się czy jutro będzie post. Pewnie myślicie, że nie. Ale będzie!!! Za dwóch powodów po pierwsze jutro nie idę do szkoły (ponieważ szóstoklasiści piszą test, a wtedy podstawówka nie idzie do szkoły), więc będę miała dużo czasu, a po drugie jutro jest jeden z moich ulubionych dni w roku. Ten ulubiony dzień to "Prima a prilis" ( nie wiem jak to się pisze xD) jak pewnie wiecie w ten dzień robimy innym żarty. Ja postanowiłam zrobić wam taki żart na blogu. Nie wiem jeszcze jaki, ale na pewno będzie. ;) Sprostowanie tego żartu napiszę w następnym poście. Dobrze przejdźmy do tej "niespodzianki".


Chcę się z wami podzielić dla mnie wesołą nowiną. Moi rodzice kupili mi "zestaw do robienia biżuterii". Ja z tego bardzo ale to bardzo się ucieszyłam. Staram się robić jak najładniejsze kolczyki i sprzedaję je w szkole. Zrobiłam dużo zdjęc. Chcę się nimi z wami podzielić mam też swoje zdjęcia. Jest dużo zdjęc ale myślę, że to nawet dobrze ponieważ jest to blog fotograficzny.










4 komentarze:

  1. Super biżuteria. Widać, że masz talent do tego. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super biżuterie i super foty pozdrawiam :)
    Zapraszam także do mnie http://domciabloguje123.blogspot.com/
    prosze o komy i obsy ;)

    OdpowiedzUsuń