niedziela, 9 marca 2014

Wyzwanie ciąg dalszy!

Heja <3


Dzisiaj tak jak obiecywałam wyzwanie! Nosiło ono tytuł "Mój ulubiony sweterek". Będzie ono pod spodem. Dzisiaj będzie post z moimi "Ulubionymi pomocami do pięknego wyglądu" W tym poście będą znajdować się zdjęcia z moimi pomocnymi "kosmetykami". Na koniec tego "akapitu" mam dla was wiadomość dzisiaj zmieniłam mojej koleżance szczegółowy wygląd  bloga. Na końcu macie linka. Dodałam jej zakładkę z obsami proszę zaobserwujcie jej bloga ;). 

Oky no to na początek wyzwanie.
Wyzwanie "Mój ulubiony sweterek"


 Jest to mój ulubiony sweterek! Właśnie teraz pisząc tego posta siedzę w nim. Jest on tutaj pokazany w pozycji leżącej.



A teraz przejdźmy do posta czyli moje pomocne kosmetyki!

Jest to lakier do poznokci bezbarwny, nalutkie perfumy i balsam do ust. Mam też szminkę z Baby Lips.

Są to perfumy! Marki "Disco party" . Używam ich do szkoły i na okazje.
Jest to gumka do koka. Często ją używam bo często robię sobie koka.
                                                      
Są to kremy do skóry. Na zdjęciu widzicie krem Bambino! Tak używam tego kremu! Pomaga on mi w pielęgnacji skóry. Używam też pewnie znany wam krem marki "Nivea".
Następnie jest to odżywka do włosów. Pomaga ona rozczesać włosy. Ale ma ona też piękny zapach. 



Mam jeszcze zdjęcia biżuterii ale dam jutro!!!!







 

3 komentarze: