sobota, 15 marca 2014

Co jeszcze o mnie?

Hejka <3 

Dzisiaj miałam zrobić filmik o moim pokoju ale... zwątpiłam. :( Jakoś nie mam motywacji do wstawienia go...Nie mam pomysłu na dzisiejszego posta, więc pomyślałam, że opowiem np. co chcę robić w wakacje. Tak to będzie to!! :D. 




Ja w wakacje zazwyczaj siedzę w domu i spotykam się z psiapsiółkami. W ostatnie wakacje tata kupił taki DUŻY basen i się w nim kąpałam. W te wakacje też mam taki zamiar. Była wtedy u mnie moja siostra  cioteczna. Było fajnie chodziłyśmy do sklepu i się wygłupiałyśmy. Bardzo chciała bym pojechać nad morze. Oczywiście wszystko co dobre szybko się kończy... Czyli wakacje, wakacje i potem szara rzeczywistość czyli szkoła. Jeszcze przed tym zamieszanie książkowe itp.

Macie moją małą sesyjkę. 

  Papa <3
 

7 komentarzy: