piątek, 14 marca 2014

W szkole i na podwórku.

Hej moi Kochani <3

Co tam u was słychać? Już weekendzik <3. Jakie macie plany na weekend? Ja sama jeszcze nie
wiem. 
Dzisiejszemu postowi nadałam tytuł "W szkole i na podwórku". Czyli jest to post o mnie w szkole i na podwórku. Opiszę w nim co robię w szkole, jak się uczę  i jak się ubieram to samo będzie na podwórku.

Zacznijmy od szkoły.

1.Jak się ubierasz do szkoły? 
- do szkoły staram ubierać się ładnie i modnie,
2. Jak się uczysz w szkole? 
- uczę się dosyć dobrze. Orłem nie jestem ale mam nagrody. 
3. Z jakich przedmiotów masz najlepsze oceny? 
 - najlepsze oceny mam z: j. angielskiego, j.niem , w-f i informatyka.
4. Co najczęściej robisz na przerwach?  
- najczęściej na przerwach siedze sb pod ścianą. 
5. Co najczęściej robisz na lekcjach? 
- na lekcjach staram być aktywna i staram się uważać.
6. Masz jakąś szczególną lekcję no której nie uważasz?   
- tak. Ale nie powiem jaka :/
 7. Jakiego przedmiotu nie lubisz? 
- jest to matematyka i muzyka.

No to teraz na podwórku. 

1. Jak się ubierasz na co dzień?   
- jestem taką "modnisią" więc staram się zawsze ładnie ubierać.  
2. Co robisz najczęściej?  
- najczęściej spotykam się z przyjaciółkami. 
3. Często jeździsz na rowerze? (wiosna/ lato)
   - jeżeli chodzi tu o wiosnę i o lato to tak dosyć dużo.
4. Jaką porę roku lubisz najbardziej? 
- jak podobnie jak mój tata lubię zimę i lato. 
5. Ile dziennie spędzasz czasu na podwórku?
- jakieś 2/3/4 godziny.
6. Czy grasz na podwórku w gry typu p.nożna lub p. ręczna?  
- tak.  
7. Jeśli tak to w co częściej? 
 - w piłkę ręczną.  


Już skończyliśmy. Jak pewnie zauważyliście jest to drugi post z odpowiedziami na pytania. Na pewno jutro też będzie z odpowiedziami. Na dzisiaj tyle! Papa i dobranoc miśki <3 

4 komentarze: