piątek, 28 lutego 2014

Chora :((

Hejka!! <3

Tytuł posta to chora, ponieważ moje obie przyjaciółki na raz się rozchorowały  i dla tego nie ma dzisiaj mojej sesyjki zdjęciowej i planów na posta. Jeżeli do środy wyzdrowieją to to co miało być dzisiaj przesunę do środy. We wtorek jadę ko koleżanki tej co prowadzi bloga.Więc zdam wam relacje :D. Jadę do niej aby jej poprawić bloga. Pamiętacie posta co napisałam w nim, że u mnie w szkole jest pani z Gruzji i pan z Japonii? Oni w niedziele odjeżdżają :(. Ale pani od Angielskiego powiedziała,że w październiku przyjadą następni. Z tym panem  zrobiłam z całą klasą zdjęcie grupowe. Jest ona na dole :) Na dzisiaj miało być wyzwanie. Będzie!!
 Wyzwanie nr. 3 pt "Fioletowy" 
Mam taką fioletową.









Fioletowy aparat marki Nikon. <3. Ale ja będę miała lustrzankę.  





Nie mogę się doczekać wakacji. Będę miała więcej czasu na bloga. Więc będzie dużo zdjęć i to MOICH. Kiedyś zrobiłam zdjęcia moim koleżanką jest takie wyzwanie pt. "Moje koleżanki" To będzie fajne :DD. Dobrze na dzisiaj kończę. Dobranoc!! <3
Tu jest grupa zaawansowana z Angielskiego. Na dole w biało czarnej bluzce jestem ja!. Obok mnie mój zwariowany kolega.A z tyłu pan Japończyk o imieniu Kingo. 

czwartek, 27 lutego 2014

We wtorek zmiana =D

Hejka <3

Moja przyjaciółka we wtorek zmieni wygląd bloga. Dlaczego dopiero we wtorek? Dlatego, że ona na razie nie umie, ponieważ jest to jej pierwszy blog : Jej blog . W ostatnim poście jest o tym, że prosi aby ją zaobserwować. Ona na razie nie ma włączonej funkcji zaobserwowania ale we wtorek będzie miała. Może moja druga przyjaciółka założy sb bloga!! Cieszyła bym się wtedy. Dziękuje wam za komy i obsy and wyświetlonka cieszę się , że mam odbiorców z bardzo wielu krajów. Jutro przychodzi do mnie moja przyjaciółka. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie to dam wam zdjęcia i opiszę jak spędziłyśmy czas. Będę chciała jutro nagrać mój pierwszy filmik. Nie wiem czy mi się udam ale raczej tak. Jutro u mnie w szkole konkurs ortograficzny (na który idę). Trzymajcie za mnie kciuki. Wczoraj byłam z koleżankami (jedna z nich to ta co prowadzi bloga) na rynku. Było super na początku poszliśmy do piekarni i kupiliśmy sobie zapiekankę z pieczarkami :D. Potem byliśmy w sklepi w, którym pracuje ciocia tej drugiej, następnie byliśmy w sklepie tak troszkę dalej i potem biegliśmy do autobusu :D hehe. Dzisiejszy post był troszkę długi. Mam nadzieję ,że podobał wam się. 

Na dzisiaj tyle papa i dobranoc <3 <3 <3

poniedziałek, 24 lutego 2014

Dalszy ciąg and wyzwanie :D

Hejka!! <3

Dzisiaj dalszy ciąg ulubionych filmów and wyzwanie numer dwa. Zaczniemy od wyzwania ale najpierw zależy mi aby jedna z moich przyjaciółek "Dominika" miała też dużo wyświetleń i obs :D Oczywiście jeżeli podoba wam się jej blog to komentujcie i obserwujcie :D Wiecie co u mnie w szkole są teraz same plusy po pierwsze jest u nas (w szkole) taka pani z Gruzji i taki pan  z (chyba) Chin :D Może w środę dam zdj z nimi ale nwm :D A ten drugi plus to to że jest w szkole konkurs ortograficzny co przeszłam do następnego etapu !! Jupi!! :D Oky :D

Wyzwanie " Coś nowego" niestety nie jest to moje zdj. :( :/


   Dwa zdjęcia.





















A teraz druga część Ulubionego filmu :D  Będę podawać bez zdjęć

Jest to film Ranczo 

Bohaterowie:

  Lucy Ilona Ostrowska
 Solejukowa Katarzyna Żak
 Patryk Pietrek Piotr Pręgowski
 Kinga Agnieszka Pawełkiewicz


Na dzisiaj tyle Papa i Dobranoc <3 






sobota, 22 lutego 2014

Bo to jest tak że dopiero jutro.

Hejka!! <3

Przez dwa dnie nie było mnie na  blogu więc tak na prawdę powinno być wczoraj wyzwanie ale będzie jutro. Dzisiaj chciałabym wam podziękować za te komentarze i mam nadzieję że będzie ich coraz więcej ;) Dziękuje wam też za tak liczne wyświetlenia  i za tyle obserwatorów ;) Jak będę już miała ten Aparat to może będę nagrywać filmiki :) Jedna osoba w kom. spytała się mnie czy teraz będę więcej dodawać zdjęć - Tak oczywiście ale najwięcej gdy ten aparat BĘDĘ JUŻ MIAŁA ;) Jutrzejsze wyzwanie to coś nowego. Na pewno będzie to coś nowego już nawet wiem co ;) Dzisiaj postanowiłam że zrobię taki post z moimi ulubionymi filmami i Aktorami :)
Więc zaczynajmy! Reszta jutro ;)

Mój pierwszy ulubiony film to film który leci w telewizji codziennie 
Nr. 1 Pierwsza miłość

Moimi ulubionymi aktorami tego filmu to :
img

Aneta Zając jako Marysia Radosz

 

 

 


 

Mateusz Banasiuk jako Radosław Zieliński

  






img

Hubert Jarczak jako Aleks

  img

Julia Pogrebińska jako Paulina Sobolewska

  img

Krzysztof Kwiatkowski jako Natan Wójcik

  img

Anna Kózka jako Nikola

  img

Anna Szymańczyk jako Dagmara Maciejewska

  img

Urszula Dębska jako Sabina

  img

Błażej Michalski jako Mikołaj Serczyński (Mikser)

  img

Martyna Kubicz jako Patrycja Zielińska

 I Kaśka 

Serial "Pierwsza Miłość" jest moim ulubionym. 


 

 









środa, 19 lutego 2014

Zmieniamm

Hejka!

Zmieniam nazwę wyzwania na "Moje przyjaciółki" jest podobne wyzwanie pt. "Ja i moje koleżanki" ale chcę takie ponieważ zrobiłam taki fajne zdjęcia. Ten post będzie bardzo krótki ponieważ nie mogę teraz pisać bo idę się umyć potem lekcje spakować i dopiero wtedy będę mogła na bloga wejść. Jak wiecie zmieniłam nazwę bloga :D Na blog fotograficzny. Tak na prawdę  ten blog będzie orginalnie fotograficzny za jakiś miesiąc, ponieważ wtedy będę miała aparat.



Dobranoc miśki <3

wtorek, 18 lutego 2014

O jeden dzień przedłużę! :(

Hej moi kochani :*

Dzisiaj miało być pierwsze wyzwanie fotograficzne , ale jedna dziś nie mogę. Dziś będzie post o piosenkach czyli kilka piosenek, które teraz słucham :) Będzie kilka Disco Pola :D. Wiecie chcę zmienić nazwę bloga z "Lili blog rysunkowy" na "Lili blog fotograficzny" podobał by wam się taki? Proszę odpowiedzcie mi w Kommm!! proszę!! A teraz te pioseneczki!! A! jeszcze jedno dzisiaj zaraz po szkole były u mnie moje przyjaciółki! Było super. Jedna z nich wymyśliła "zabawę" kto więcej wytrzyma bez oddychania. Hehe :)

Tacie te piosenki : :)

 Nr. 1 Disco Polo. Zespół Cliver w piosence "Ta dziewczyna to facet"














Nr. 2 Donatan i Cleo  w piosence "My Słowianie"














Nr. 3 Disco Polo zespół Focus w piosence "Zróbmy hałas"






Nr. 4. Rihanna w piosence "Man Down" stare ale ja to nadal lubię.














Nr. 5 Sylwia Grzeszczak w piosence "Księżniczka"













Nr. 6 JB w piosence "Boyfriend" Też stare ale też to nadal lubię.













Na dzisiaj tyle jutro już normalnie będzie wyzwanie ;). Jednak chyba zmienię tą nazwę bloga, ponieważ tata chce kupić mi Aparat już nawet znalazłam taki fajny Aparat Lustrzanka marki Nikon ;) Dobranoc Miśki <3



poniedziałek, 17 lutego 2014

Nareszczie!!

Hejka!!!


Dziś tak jak pisałam w poprzednim poście nowy pomysł na kilku dniowy post! Ale mam dla was niespodziankę! Pamiętacie jak w poprzednim poście napisałam o zdj. z Google? Dziś dam wam to zdj. :) Tytuł posta to Nareszcie , ponieważ nareszcie przyszła mi przesyłka z biżuterią!! Jest ona piękna. Dam wam kilka zdjęć. Takim dziewczyną i chłopakom  z Fb obiecałam że zareklamuję ich blogi na moim na końcu są ich linki ;)
A teraz ta niespodzianka :D Jest to "Wyzwanie Fotograficzne Luty" Takie troszkę spóźnione :D Będzie takie coś co miesiąc. Takie coś na tym blogu robię po raz pierwszy :). Mam nadzieje ,że wam się spodoba. Dziękuje wam też za obserwacje ;) 

Wyzwanie będzie miało 7 numerków i będę je robić co dwa dni :) Zaczynam od jutra.

nr. 1. Taka wesoła ja 
nr. 2. Coś nowego
nr. 3. Fioletowy 
nr. 4. Ja i moje koleżanki
nr. 5. Ulubiony sweterek 
nr. 6. Namalowany obrazek
nr. 7. Czym najlepiej mi się maluje 


Teraz zdjęcia!  
 
To z Google.    A to maine bransoletka














A to linki :
http://wikt0ria.blogspot.com/
 http://ewa-kusio.blogspot.com/
 http://mikimiiki.BlogSpot.com/
 http://vogue-booy.blogspot.com/
 Www.littleglamdress.pl
 http://alicee-blog.blogspot.com/
 http://ally-forever-young.blogspot.com
 http://bananowe-pole.blogspot.com
 http://straight-from-inside.blogspot.com/
 http://limetkowesprawy.blogspot.com/
 http://whitee-tea.blogspot.com/
http://zaczytan-a.blogspot.com/
 http://nikolaandula1.blogspot.com/
 http://lifebyvica.blogspot.com/
  http://olsikowa.blogspot.com/
  http://przemijamy.blog.onet.pl/
  http://belief-hope-and-love.blogspot.com/
 http://lovealexsa.blogspot.com/
 http://olxaa.blogspot.com/
 http://domifashionshine.blogspot.com/
 http://gabaa-gabiii.blogspot.com
  http://ksiazkitopasja.blogspot.com/
 http://viska-and-milka.blogspot.com/
 http://poprostumoda.pl/
  http://i-love-you-raura.blogspot.com/
  http://marzenia-i-inne-pierdoly.blogspot.com/
 http://mmodowaewolucja.blogspot.com/
 http://karina-kaarina.blogspot.com/
 http://demordie.blogspot.com/
 http://callmebejbi.blogspot.com/
 http://guska0guska.blogspot.com
 www.cantus-cycneus.blogspot.com
  http://miki-miiiki.blogspot.com
 http://aleksandrabloog.blogspot.com/
 http://kosmetycznieinaczej.blogspot.com
 http://victoriablogggg.blogspot.com/
  http://modanaszswiat.blogspot.com/.../1000-odwiedzin...
 http://diamentowymost.blogspot.com/
  http://together-we-will-get-a-world.blogspot.com/ 
 http://thefreddieblog.blogspot.com/
 http://www.moj-maly-artystyczny-swiat.blogspot.com/
 http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/
http://daryyyyaniola.blogspot.com/
 http://mentalowyblog.blogspot.com/

Mam nadzieję że przez te linki nie odsuniecie się od mojego bloga :( :) Większość tych linków nie widziałam

niedziela, 16 lutego 2014

Alfabet zakończony!!!

Hejka!!

Dzisiaj ostatnie literki alfabetu! Ale niespodzianka będzie dopiero jutro :/ . Ale warto poczekać, ponieważ mam pomysł na kolejny kilku dniowy post. On jest bardziej związany z malowaniem. I na Google Grafika znalazłam taki świetny naszkicowany obrazek jakiejś dziewczyny po prostu prze. A teraz przejdźmy do naszego alfabetu! :)

T- "Tata" dzięki niemu mam dużo fajnych rzeczy! <3
U- "Upadek" w dzieciństwie miałam ich dużo.
W- "Walentynki" niedawno je obchodziliśmy <3
Y- nie znam wyrazu na "Y"
Z-  "Zara" taki fajny sklep.


Proszę bardzo nasz alfabet zakończony!! Jutro nowa rzecz. Którą będę robić co miesiąc.



To zdjęcia dedykuje wam wszystkim!

sobota, 15 lutego 2014

Abecadło o mnie :)

Hejka!!

Dziś kolejne literki! Dziękuje  wam za wczorajsze wyświetlenia :). Tło serduszka podoba mi się i na razie nie zmienię :). Będę pisać więcej literek alfabetu, ponieważ chcę to szybciej skończyć ;). Ponieważ mam 2 rzeczy do pokazania wam.

L- Love czyli Kocham "Kocham was wszystkich" :*

Ł- Łukasz czyli mój rodzony brat.

M- Misiek każde dziecko spędza z nim dzieciństwo, ale pies mojej siostry wabi się "Misiek"
N-  Nk teraz mało kto na to wchodzi (ja nie)
Ń- nie wiem
O- Okulista ktoś kto sprawdza wzrok.
P- Parasol używamy gdy pada deszcz.
R- Rower rzecz którą uwielbiam w lato.
S- Sylwia czyli ja! :*

A teraz zdjątka :D : D




Macie taką sesyjkę zdjęciową. ;) 






piątek, 14 lutego 2014

Walentynki!!

Hejka!

Dziś dzień zakochany :D Dzisiaj jest 14 luty czyli Walentynki!! Na dzisiejszy dzień zmieniłam tło bloga na serduszka <3 To dla was!!! Niestety dziś nie dojdziemy w alfabecie do W jak Walentynki ale za kilka dni tak!!! <3 Mam już dla was niespodziankę, ale dowiecie się jak się już alfabet skończy <3 Dziękuje wam za tak liczne wyświetlenia!!

H- Hobby - uwielbiam malować, prowadzić bloga i robić przeróżne fryzury!
I- Internet- bardzo dużo osób z niego korzysta
J-  Jabłecznik - mój ulubiony placek  
K- Koleżanki - spędzam z nimi dużo czasu!!!


Życzę wszystkim udanego dnia Zakochanych!!


 Dziś nie mam dla was zdjęcia zwierzaka lecz moje i Serduszka!!!

czwartek, 13 lutego 2014

Alphabet with drawings of fallen man. 2

Cześć!

Dzisiaj kolejne literki alfabetu!  (Jednak od dziś będę pisała 4 literki.) I zdj. mojego kotka i moje! Dziś jest przed ostatni dzień ferii :c i przez to jestem bardzo smutna! Obraziłam się na rodziców i się do nich nie odzywam! :D A oni się do mnie odzywają :p. Nie odzywam się do nich, ponieważ nie chcą przenieś mi toaletki do mnie do pokoju (toaletka to taka półka z lustrem). Nie chcą, ponieważ uważają, że cały czas będę siedziała przed lusterkiem ale ja poproszę brata i on mi to przeniesie!!! Ja w przyszłości chcę być fryzierką!!


D- "Dominika" jedna z moich przyjaciółek.
E-  "Eska"- jeden z moich ulubionych programów muzycznych.
F-    "Facebook" portal społecznościowy na którego wchodzę codziennie, dużo osób z niego korzysta.
G-  " Gitara" kupiłam sb ją po komunii. Prawie na niej nie gram, ponieważ nie mam czasu :/


środa, 12 lutego 2014

Abecadło z Rysunka spadło :D

Siema!


Dzisiaj taki nie typowy post! :D Będzie to post "Abc" czyli Dziś napiszę  alfabet ale tylko
A,B i C, ponieważ codziennie będę pisała po 3 literki :D 
To jest takie jakby skojarzenia Będę pisała literkę i z czym mi się ona kojarzy! 
Zresztą zobaczcie!! 

A- "Ania" moja siostra cioteczna
B- "Blog!" moja pasja!
C- "Cebula :D" warzywo od którego chce się płakać :D


Dam was zdjęcie mojego pieska, a jutro dam wam zdj mojego (byłego :c ) kotka! I codziennie będę dawać jakieś zdj.!

                         To jest mój piesek!



                        

                                                                                                              A to ja!!

A jutro "DEF" ZAPRASZAM


wtorek, 11 lutego 2014

Aż tyle?!

Hejj!  :)


Dziś jestem w świetnym nastroju ,ponieważ zobaczyłam z jakich krajów mam wyświetlenia. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ nie były to tylko wyświetlenia z Polski lecz ze : Stanów Zjednoczonych, Włoch, Nieniec, Serbii, Czech,Anglii, Korea Południowa i Rosja!!! Jestem z tego powodu bardzo zadowolona !! :) Dziękuje wam też za tak liczne wyświetlenia!! Moje wyświetlenia sięgnęły 1000!! Po prostu bardzo się cieszę!!! Dziękuje wam też za tyle komentarzy!! :) Ale niestety Obserwatorów mam bardzo mało tylko jedną osobę :( proszę was jeżeli podoba wam się mój blog to proszę abyście zaobserwowali była bym wdzięczna!!!

Chcę się z Wami podzielić dla mnie bardzo fajną i radosną nowiną. Na Allegro zamówiłam sobie Naszyjnik, Branzoletka, Kolczyki, i Naszyjnik Kołnierzyk.       Są dla mnie wspaniałe.

Dziś zrobię posta pt "Wielcy Ulubieńcy Miesiąca" Styczeń. Czyli wielcy ulubieńcy miesiąca za styczeń!! Troszkę spóźnione ale... :/  

Na 1. miejscu Pastele Olejne marki Pentel. 


Na 2. miejscu Farby Plakatowe. 
 

Na 3. miejscu Mazaki
Na 4. miejscu Fioletowy Lakier do Paznokci



Na dzisiaj tyle Papa