czwartek, 13 marca 2014

Tagg 20 pytań!!!

Hej!! <3

Siemka moi kochani!! Tak jak mówiłam dzisiaj będzie tag z 20 pytaniami. Mam nadzieję,że on się wam spodoba. Zrobię do na końcu! Opowiem wam jaka historia mi się dzisiaj (niedawno)przydarzyła. Pojechałam na rowerach z jedną z moich przyjaciółek. Naszym celem było dojechać do takiego placu zabaw. :D Byliśmy nie daleko od tego placu i nagle nogi nas zaczęły boleć i już rawie zawróciły byśmy ale wytrwałyśmy.

Tagg!!!



1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Na pewno jest to telefon.
2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Nwm :D
3.Czy lubisz pływać ?
Ja nie umiem pływać! :(Ale chciałabym umieć.
4.Twoje hobby to?
Robienie biżuterii i najbardziej  fotografowanie.
5.  Co robiłaś o 24:00 ?
Zależy jaki dzień ale raczej śpię. :D
6.Kto jest dla ciebie autorytetem i wzorem do naśladowania?
 Hehe np. Mama, tata i brat :D
7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak
8. Często piszesz smsy ?
Tak
9.Czytasz książki ?
Tak
10. Masz duży pokój ? 
Tak
 11. Kiedy masz urodziny ?
26.06 
12.Co masz teraz na sobie?
Moje ulubione spodenki (obcisłe) i ulubioną bluzę.
13.Malujesz paznokcie ?
Czasami.
14.  Jak ma na imię twoja najlepsza koleżanką?
Ania, Wiktoria, Dominika i Julia 15.Jesteś leniem ?
Nie
16.Co robisz jutro?
Jeszcze nie wiem 
17.Zjadłabyś cytrynę ?
Tak, ja często jem cytrynę.  
18. Czego boisz się najbardziej?
Pająków i myszy.  
19. Ulub gra komputerowa?
Ja nie gram w gry.
20. Kogo bardziej kochasz mamę czy tatę?
Obojga rodziców kocham jednakowo.  

Skończone miało być 20 pytań i jest!! 
Papa. 

 

4 komentarze: