wtorek, 18 lutego 2014

O jeden dzień przedłużę! :(

Hej moi kochani :*

Dzisiaj miało być pierwsze wyzwanie fotograficzne , ale jedna dziś nie mogę. Dziś będzie post o piosenkach czyli kilka piosenek, które teraz słucham :) Będzie kilka Disco Pola :D. Wiecie chcę zmienić nazwę bloga z "Lili blog rysunkowy" na "Lili blog fotograficzny" podobał by wam się taki? Proszę odpowiedzcie mi w Kommm!! proszę!! A teraz te pioseneczki!! A! jeszcze jedno dzisiaj zaraz po szkole były u mnie moje przyjaciółki! Było super. Jedna z nich wymyśliła "zabawę" kto więcej wytrzyma bez oddychania. Hehe :)

Tacie te piosenki : :)

 Nr. 1 Disco Polo. Zespół Cliver w piosence "Ta dziewczyna to facet"














Nr. 2 Donatan i Cleo  w piosence "My Słowianie"














Nr. 3 Disco Polo zespół Focus w piosence "Zróbmy hałas"






Nr. 4. Rihanna w piosence "Man Down" stare ale ja to nadal lubię.














Nr. 5 Sylwia Grzeszczak w piosence "Księżniczka"













Nr. 6 JB w piosence "Boyfriend" Też stare ale też to nadal lubię.













Na dzisiaj tyle jutro już normalnie będzie wyzwanie ;). Jednak chyba zmienię tą nazwę bloga, ponieważ tata chce kupić mi Aparat już nawet znalazłam taki fajny Aparat Lustrzanka marki Nikon ;) Dobranoc Miśki <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz