sobota, 22 lutego 2014

Bo to jest tak że dopiero jutro.

Hejka!! <3

Przez dwa dnie nie było mnie na  blogu więc tak na prawdę powinno być wczoraj wyzwanie ale będzie jutro. Dzisiaj chciałabym wam podziękować za te komentarze i mam nadzieję że będzie ich coraz więcej ;) Dziękuje wam też za tak liczne wyświetlenia  i za tyle obserwatorów ;) Jak będę już miała ten Aparat to może będę nagrywać filmiki :) Jedna osoba w kom. spytała się mnie czy teraz będę więcej dodawać zdjęć - Tak oczywiście ale najwięcej gdy ten aparat BĘDĘ JUŻ MIAŁA ;) Jutrzejsze wyzwanie to coś nowego. Na pewno będzie to coś nowego już nawet wiem co ;) Dzisiaj postanowiłam że zrobię taki post z moimi ulubionymi filmami i Aktorami :)
Więc zaczynajmy! Reszta jutro ;)

Mój pierwszy ulubiony film to film który leci w telewizji codziennie 
Nr. 1 Pierwsza miłość

Moimi ulubionymi aktorami tego filmu to :
img

Aneta Zając jako Marysia Radosz

 

 

 


 

Mateusz Banasiuk jako Radosław Zieliński

  






img

Hubert Jarczak jako Aleks

  img

Julia Pogrebińska jako Paulina Sobolewska

  img

Krzysztof Kwiatkowski jako Natan Wójcik

  img

Anna Kózka jako Nikola

  img

Anna Szymańczyk jako Dagmara Maciejewska

  img

Urszula Dębska jako Sabina

  img

Błażej Michalski jako Mikołaj Serczyński (Mikser)

  img

Martyna Kubicz jako Patrycja Zielińska

 I Kaśka 

Serial "Pierwsza Miłość" jest moim ulubionym. 


 

 









2 komentarze:

  1. Oglądałam ten serial, gdy dopiero zaczęli go puszczać w telewizji :) z czasem mi sie znudził lecz ostatnio znowu go ogladam tyle że niedokonca wiem co i jak :P

    Zapraszam do siebie,
    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń