czwartek, 13 lutego 2014

Alphabet with drawings of fallen man. 2

Cześć!

Dzisiaj kolejne literki alfabetu!  (Jednak od dziś będę pisała 4 literki.) I zdj. mojego kotka i moje! Dziś jest przed ostatni dzień ferii :c i przez to jestem bardzo smutna! Obraziłam się na rodziców i się do nich nie odzywam! :D A oni się do mnie odzywają :p. Nie odzywam się do nich, ponieważ nie chcą przenieś mi toaletki do mnie do pokoju (toaletka to taka półka z lustrem). Nie chcą, ponieważ uważają, że cały czas będę siedziała przed lusterkiem ale ja poproszę brata i on mi to przeniesie!!! Ja w przyszłości chcę być fryzierką!!


D- "Dominika" jedna z moich przyjaciółek.
E-  "Eska"- jeden z moich ulubionych programów muzycznych.
F-    "Facebook" portal społecznościowy na którego wchodzę codziennie, dużo osób z niego korzysta.
G-  " Gitara" kupiłam sb ją po komunii. Prawie na niej nie gram, ponieważ nie mam czasu :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz