czwartek, 27 lutego 2014

We wtorek zmiana =D

Hejka <3

Moja przyjaciółka we wtorek zmieni wygląd bloga. Dlaczego dopiero we wtorek? Dlatego, że ona na razie nie umie, ponieważ jest to jej pierwszy blog : Jej blog . W ostatnim poście jest o tym, że prosi aby ją zaobserwować. Ona na razie nie ma włączonej funkcji zaobserwowania ale we wtorek będzie miała. Może moja druga przyjaciółka założy sb bloga!! Cieszyła bym się wtedy. Dziękuje wam za komy i obsy and wyświetlonka cieszę się , że mam odbiorców z bardzo wielu krajów. Jutro przychodzi do mnie moja przyjaciółka. Jeżeli wszystko dobrze pójdzie to dam wam zdjęcia i opiszę jak spędziłyśmy czas. Będę chciała jutro nagrać mój pierwszy filmik. Nie wiem czy mi się udam ale raczej tak. Jutro u mnie w szkole konkurs ortograficzny (na który idę). Trzymajcie za mnie kciuki. Wczoraj byłam z koleżankami (jedna z nich to ta co prowadzi bloga) na rynku. Było super na początku poszliśmy do piekarni i kupiliśmy sobie zapiekankę z pieczarkami :D. Potem byliśmy w sklepi w, którym pracuje ciocia tej drugiej, następnie byliśmy w sklepie tak troszkę dalej i potem biegliśmy do autobusu :D hehe. Dzisiejszy post był troszkę długi. Mam nadzieję ,że podobał wam się. 

Na dzisiaj tyle papa i dobranoc <3 <3 <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz