wtorek, 11 lutego 2014

Aż tyle?!

Hejj!  :)


Dziś jestem w świetnym nastroju ,ponieważ zobaczyłam z jakich krajów mam wyświetlenia. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ nie były to tylko wyświetlenia z Polski lecz ze : Stanów Zjednoczonych, Włoch, Nieniec, Serbii, Czech,Anglii, Korea Południowa i Rosja!!! Jestem z tego powodu bardzo zadowolona !! :) Dziękuje wam też za tak liczne wyświetlenia!! Moje wyświetlenia sięgnęły 1000!! Po prostu bardzo się cieszę!!! Dziękuje wam też za tyle komentarzy!! :) Ale niestety Obserwatorów mam bardzo mało tylko jedną osobę :( proszę was jeżeli podoba wam się mój blog to proszę abyście zaobserwowali była bym wdzięczna!!!

Chcę się z Wami podzielić dla mnie bardzo fajną i radosną nowiną. Na Allegro zamówiłam sobie Naszyjnik, Branzoletka, Kolczyki, i Naszyjnik Kołnierzyk.       Są dla mnie wspaniałe.

Dziś zrobię posta pt "Wielcy Ulubieńcy Miesiąca" Styczeń. Czyli wielcy ulubieńcy miesiąca za styczeń!! Troszkę spóźnione ale... :/  

Na 1. miejscu Pastele Olejne marki Pentel. 


Na 2. miejscu Farby Plakatowe. 
 

Na 3. miejscu Mazaki
Na 4. miejscu Fioletowy Lakier do Paznokci



Na dzisiaj tyle Papa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz