poniedziałek, 26 maja 2014

Zacznijmy od początku ale nie tak dosłownie...

Cześć!!



Dawno już nie pisałam postów... w poprzednich dużo wam obiecywałam. Postanowiłam to zmienić... Od dzisiaj cofam wszystkie obietnice. Dzisiaj zrobię post tzw MAX czyli długi z opisem dnia i z zdjęciami. Dowiecie się więcej w dalszej części posta zapraszam!!!


Zacznijmy od zdjęcia dnia xD




Opis dnia w punkcikach


1. Wstanie (póżnoo) 
2. Poranna Toaleta
3. śniadanie 
4. Sprzątanie salonu
5. Sprzątanie  kuchni
6. Pieczenie placka
7. Czas wolny 
8 Wypad z kumpelą xD
9. Telewizja 
10. Prysznic 
11. Spanie 








W południe przyjechała do mnie ciocia Agnieszka. Dostałam loda.. czekoladowo-waniliowego. Gadałyśmy chyba z godzinę. Też o sprawach rodzinnych. Potem pomagałam bratu wyremontować altankę. 


Dzień II


Dzisiaj jest poniedziałek poprzednia cześć posta była o sobocie. Z tego dnia mam na razie mało wrażeń. O 15:30 jadę z moimi przyjaciółkami Anią i Wiktorią na wycieczkę rowerową przez tak zwane "duchta"  w Czałczynie. Zrobię dużo fotek ponieważ ja uwielbiam robić fotki. Chciała bym wam przypomnieć, że dzisiaj jest 26.05 czyli dzień Matki. Złóżcie swoim mamą serdeczne życzenia.  Ja swojej mamie kupiłam Raffaello i perfumy marki La Rive  pod spodem macie foty. =) 








A co do tej wycieczki rowerowej to nie wiem czy to wypali ponieważ u mnie chmurzy się i zaraz będzie burza ale bądźcie dobrej myśli ;)
Papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz