środa, 14 maja 2014

Tyle spraw do pokazania...

Hejj!!


Dzisiaj mam dla was kilka spraw i niespodzianek! Chcielibyście aby był filmik? Jeśli tak to raczej dzisiaj lub w następnym poście dodam go. Nagrałam go wczoraj z koleżanką (Wiktorią) tylko że on jest bardzo śmieszny i głupi xD. Następna sprawa to Kino ostatnio byłam w kinie i mam kilka fotek dam je na koniec. Jeszcze następna sprawa to chcę wam powiedzieć że dzisiaj w szkole robiłam z klasą w grupach sałatki na ocenę! Poczułam się jak kucharka! Razem do sałatki mieliśmy zrobić dekorację stołu. Za wszystko razem dostałam szóstkę!!! A jeszcze jedno dzisiaj Dominika dodała filmik na bloga!! Jej pierwszy!! A no tak! Zapomniała bym o jeszcze jednym!! Wczoraj z Wiktorią robiłam małą sesyjkę zdjęciową. Pokaże wam zdjęcia! 


A CO DO FILMIKU TO PROSZĘ NAPISAĆ W KOM CZY CHCECIE GO! POWTARZAM JEST ŚMIESZNY I  GŁUPI xD. 









Druga część zdjęć jutro!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz